24. 5. 08

(budget) fashion

Moja kolekcija oblačil NE šteje zavidljivo število kosov. Tudi (garderobno) omaro imam le eno. Vendar tisti, ki me poznate veste, da imam - tako, kot (najbrž) vsaka ženska - rada obleke, čevlje in (ostale) modne dodatke. Rada nakupujem, a le, če sem v (nakupovalnem) filingu. Drugače mirno odkorakam mimo, pa čeprav bi se obleke delile zastonj. A to ne pomeni, da kupujem drage obleke. Še zdaleč ne! Pravzaprav najraje kupujem na razprodajah. Ni boljšega občutka, kot dober nakup. Dober v smislu kvalitete in všečnosti. Dober v smislu ekonomičnosti. Rada se pohvalim s kakim takim svojim ulovom, npr. usnjenimi škornji, katerih prvotna cena je bila čez 100, jaz pa sem si jih kupila (za 10 centov manj) pičlih 15! Zaradi tega moj novi blog nosi ime (budget) fashion.

Zakaj pravzaprav novi blog? V morda ne tako dalnji prihodnosti, bi rada konkurirala za novo delovno mesto ali morda na kak natečaj in ker nimam ustrezne formalne izobrazbe, mi samohvala v stilu "imam smisel za kombiniranje barv" ter "prijateljica me večkrat vzame s seboj v šoping, da ji svetujem glede nakupa oblačil" ne bo kaj prida v pomoč. Tako sem se odločila, da odprem blog, v katerem bom objavljala kaj (dnevno) nosim. In tu, na tem blogu
http://myfashionstories.blogspot.com, bodo lahko moji potencialni (bodoči) delodajalci ocenili iz kakšnega testa sem!

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pozdravljam idejo tvojega novega bloga.

LP

Sasha pravi ...

Čakam nove objave;)

Sasha pravi ...

Še kr:D

Bonny pravi ...

In še kr:P ...

storyteller pravi ...

Punce, vas moram razočarat! Nč ne bo!

Bonny pravi ...

Warum nicht?

storyteller pravi ...

Ker ne najdem primerne rešitve: Sicer imam kar zajetno številko svojih posnetkov, ki so bili posneti s samosprožilcem samo, ali niso ostre, ali mi ne zakrije dovolj obraz, ali sem slikana iz napačnega kota in si zato nisem všeč, ali... Čisto preveč je teh "ali". :(

Any idea?

Bonny pravi ...

Te razumem ja.
Ampak ideje vseeno nimam nikakršne. Upam pa, da bo blog vseeno kdaj zaživel in vsake toliko časa pomolim nos sem gor, da vidim, če sem kaj zamudila:).

K pravi ...

jst mam idejo!

uporabi funkcijo crop picture (jo ima že najbolj preprost urejevalnik fotk, photo editor). če se že hočeš obglavljati ;). še ena, poišči najbolj primeren prostor v sobi, stanovanju, hiši in najbolj primeren del dneva za fotkanje.

dej nooo, fešn blog hočmo!

Anonimni pravi ...

Ok, zakaj pa ne bi slikala posameznih kosov?? in nam povedala zgodbo? Modno novinarstvo....

ALLAROUNDEVE pravi ...

kulj :)

duckalicious pravi ...

sej fotke lahko obrežeš al pa si obraz na fotki skriješ s kakšno drugo slikco, npr. barbikino ali medvedovo glavo :D